Job 28 van 89


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

  • Dagelijkse controle van inkomende en uitgaande orders om tijdige verwerking te garanderen voor jouw klanten.
  • Eerste aanspreekpunt voor klantvragen.
  • Voorbereiding en doorsturen van benodigde documenten zoals CMR, levernota's, etc. naar relevante belanghebbenden.
  • Vrijgeven van orders voor het magazijn in het warehouse management systeem.
  • Opstellen van labels en stickers voor verwerking in het magazijn.
  • Opvolging van retourzendingen volgens klantwensen.
  • Rapportage aan de CS Supervisor.

Jouw profiel

  • Je hebt al enkele jaren ervaring achter de rug als Customer Service medewerker.
  • Je bent klantgericht en hebt een uitstekende communicatiestijl.
  • Je beschikt over een goede talenkennis Nederlands en Engels en je spreekt een vlot woordje Frans.
  • Je werkt vlot met MS Office-pakketten.
  • Je bent stressbestendig en kan snel schakelen.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Key accounts opvolgen
  • Klanten: Particulieren
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Internetverkoop
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant levert met trots logistieke diensten voor de toeleveringsketen in 47 landen en regio's. Het wereldwijde team van 24.000 medewerkers werkt samen zodat ze hun missie kunnen realiseren om 's werelds meest geprefereerde bedrijf op het gebied van supply chain logistiek te worden.


  • Een voltijdse functie in dagdienst.
  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling en groei binnen het bedrijf.
  • Aantrekkelijk salaris met diverse extralegale voordelen zoals ecocheques, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, extra vakantiedagen en thuiswerkoptie.

Solliciteren

Start People Office Kempen
014 56 01 40

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht